mandag 31. mai 2010

Sol i hjertet. Sol i sinnet.

Og i dag kom sommeren! :) Endelig!

Helgen har bare sust avgårde som alltid. Lørdagen var det grand prix party. Et ganske stusselig sådan med meg som eneste festdeltaker. Kjedelig var det også, så jeg begynte å lure på hvordan jeg skulle gjøre om litt på hylla over tven. Fant ut at jeg burde hatt to hvite lysestaker der. Jeg hadde ingen flere hvite lysestaker, men etter litt leting i skapet fant jeg frem to lilla i glass jeg aldri bruker. Etter noen runder med hvit spray har jeg nå to hvite lysestaker på hylla. Det å fikse litt på det man har i stedet for å kjøpe nytt hele tiden er både gøy og man sparer penger og plass :)


Når jeg våknet på søndag var det SOL! Gikk en tur med Timmy og da vi hadde gått et godt stykke oppi skogen oppdaget vi at vi ikke var alene. Maler var med! Han er ofte med på tur, så vi må alltid passe på at han er inne når vi skal på tur, men det glemte jeg.






Dette er de to fine gutta mine <3 Er så gøy med en hund og katt som er så gode venner som de to er!

I dag er det endelig blitt varmt i været! Sol er det også! Kjempe deilig :) Jeg skal ha valpekurs i kveld med den lille valpe-gjengen.

Ha en fin mandag!

-Ida-

1 kommentar:

  1. Spray er heilt genialt!!:)
    Så får plutseleg ting som var stua vekk, nytt liv igjen:) Lysestakane dine var kjempefine:) Eg og syns GP var kjedeleg. Eg måla sette kasse ;P
    Ha ein nydeleg tirsdag!
    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3