tirsdag 4. mai 2010

Tirsdag alt jo!

Da er det jammen tirsdag alt! Helgen fløy avgårde fortere enn fortest! Fredag jobbet Tom Andrè på kvelden så jeg var en aldri så liten tur på "Lampehuset" og kjøpte to nye lamper for de siste bursdagspengene. Var tilbud på mange ting og for en gangs skyld var det tilbud på to lamper jeg likte allerede før jeg så prisen på dem :)

Lørdag begynte med skikkelig drittvær! Tom Andrè skulle legge tv-kabel og fikse litt og siden jeg får helt mark av å se når lamper og ting og tang blir flytta på og ledninger her og der gikk jeg en tur med Timmy i regnværet i mens.

På kvelden hadde jeg jentemiddag. Det var koselig! Siden jeg hadde bursdag forrige helg fikk jeg GAVER :) Fikk en body lotion i en serie "Moringa" fra Body shop og den luktet så godt at jeg smørte meg to ganger på søndag og sikkert gikk rundt som et vandrende parfymeri! Kan anbefales!



Fikk også et veldig søtt kakefat i to etager med matchende kopper til. Rosa, hvitt og grønt og helt i min stil. Og allerede tatt i bruk ;)

I tillegg fikk jeg hårprodukt, singleter og gavekort på Cecilie Melli http://www.ceciliemelli.com/ på øredobber de var utsolgt for, men som skal kjøpes med en gang de kommer inn igjen! Heldige meg :)

Søndag sov jeg lenge. Gikk tur rundt Hvervenbukta i sola med gutta <3

Lille peneste badet og lå i vannet og koste seg verre! Dykket etter blåskjell gjorde han også. Noe vi kan tjene penger på? Blåskjell-hunden!

Ikke så mye nytt og spennende fra denne kanten, men sånn er det innemellom!

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3