onsdag 11. august 2010

"Ny"sofa

Ulempen med hvite sofaer er selvfølgelig alle flekkene. Selv om det er hundeforbud i sofaen setter det merker når en pote sniker seg oppi, en kjæreste inntar maten liggende eller setter seg med jobbebuksa på. Jeg, derimot søler aldri... Bortsett fra en gang hvor jeg ble avslørt med sjokoladeflekker i rompa etter å ha kjefta for sjokoladesøl ;)

For at jeg ikke skal gå fra vettet har det blitt innført fast teppebruk i sofaen, men dette gjorde meg ikke mindre sprø. For disse teppene ligger jo ALDRI der de skal. Har man sittet der ser det ut som om det har vært fest oppi der!


Tepper som må rettes på heeeele tiden om du heter Ida.


Men nå er jeg reddet fra den sikre galskap. Dette kostet meg 400,- eller 398,- for å være nøyaktig, noe som er billigere og penere enn en psykolog til og med:



Sengetepper i et litt krøllete "tøyelig" stoff! Her kan man sitte uten å måtte rette på alt etterpå. Halleluja! Har også byttet ut de sommerlige putene med disse litt kulere og enklere :)

Ha en fjong onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3