mandag 20. september 2010

For et hundeliv!

Hallois alle mine venner!

Lenge siden sist! Tiden har gått fort. Muttern og jeg er travle om dagen. Muttern har kurs to kvelder i uka og de to andre kveldene trener vi sammen. Tirsdagene er det showgruppa og torsdagene går vi på kurs i "Kreativ lydighet". Det er gøy og Muttern er fornøyd med meg! Ellers er vi jo ute i skogen da!








                      


I helgen var vi i Sverige. Men ikke hvor som helst i Sverige. Nei, vi var hele 50 mil unna! I Härjedalen. Der skulle Muttern og samboer`n i bryllup til morra til samboer`n. Heldigvis fikk jeg lov å være med å passe på dem! På lørdagen gikk vi lang tur i fjellet før bryllupet. Det var deilig og jeg løp som en pil i terrenget. Gullpilen, kalles jeg...













Denne hesten ønska Muttern seg. For den fulgte etter oss. Jeg syntes den var ekkel. Liker ikke sånne innpåslitne hester. Bare jeg som skal være "klistremerke" på mora mi.




Jeg og samboer`n!


Brudebilde! Neida, bare tuller med dere. Var jo selvfølgelig ikke jeg og Muttern som gifta oss...




Muttern og samboer`n hadde pynta seg med mørke klær og brukte en hel klesrull og det var visst på grunn av meg! Ærlig talt! Svart og hvit pels er in.


En av disse to drakk Cola og en drakk rødvin den kvelden. Gjett hvem som drakk rødvin! Hint: han er ikke morra mi...

Til slutt slenger jeg med et bilde av hva som skjer når Muttern på død og liv skal ha meg til å "nusse" henne på bildet:


Blei litt stiv i øya når hu fikk full pakke!

Nei, nå skal jeg glo litt på katta, tisse litt på gjerdet til naboen og ta kvelden. I morra er det showgruppe trening, så må lade opp!

Voff fra Timmy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3