torsdag 18. mars 2010

Fine ting en Onsdag kveld

Fine ting en onsdag kveld...

I går var en fin kveld! Møtte venninen min, Siri etter jobb. Vi gikk tur med hundene som ikke hadde sett hverandre på altfor lenge og hadde mye lek å ta igjen, og vi eierne hadde vel en del skravling å ta igjen også ;)

Mens vi var ute på tur laget Tom Andrè god middag til oss. Snakk om luksus!

Etter Siri-besøket dro vi en tur på Ikea for å se om det var igjen noen flere av Ektorp sofatrekkene. Noen utgående trekk er på tilbud til bare 75 kroner! Men etter en runde rundt der inne fant vi ut at det var helt tomt for sofatrekk og trekk til sjeselong trenger jeg ikke akkurat, så da var det bare å rusle litt molefonken tilbake til bilen uten å ha kjøpt noen verdens ting! Tror det er første gang det har skjedd på Ikea.

I dag er det en grå og trist dag. Det må være første gangen på lenge. Men er greit for meg at vi sparer finværet til påsken! Gleder meg sånn til litt fri :) og håper veldig på noen dager på fjellet!

Ha en fin torsdag!


Den fineste hunden

Bokstavene jeg har malt selv




To av medlemmene i Brennagjengen















Ha en fin torsdag!





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3