mandag 22. mars 2010

Selv lagd er vel lagd...

Selv lagd er vel lagd...





Først tar man et helt vanlig kubbelys




Så en fin serviett som den jeg har her...




Strykejern og bakepapir og VOILA! Et unikt kubbelys.





Første gang jeg gjorde det etter at jeg ble inspirert på nettet. Helt proft ble det ikke og neste gang skal jeg ha bakepapiret litt strammere og litt mer varme fra starten av, men for å være første gang ble jeg fornøyd!


Nå skal jeg på teorikveld! Starter et nytt valpekurs i kveld, så da er det bare å komme seg avgårde.

Ha en fin mandagskveld!

3 kommentarer:

  1. Så flink du er altså!! Lite interiørspire blitt du ;) i tillegg til å være superflink med hund! Er det noen sak :P
    Klem fra oss!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar på bloggen min!:)
    Så urolig fint lys, lagde mange til jul å ga i gave, koselig!:)
    Jeg har faktisk akkurat samme serviettene som du har på lyset, så tror jeg må prøve meg, ble jo så fint:)

    SvarSlett
  3. Det ble fint Ida..smart :p kanskje prøve meg på det selv en dag =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3