lørdag 20. mars 2010

Lørdagsblogg

Lørdagsblogg


Deilig med helg! Uka går ganske så fort, men sakte sammenliknet med helgen. Stille, rolig helg for Brennagjengen uten noen store planer.
I går skulle vi på middag og benyttet anledningen til å dra innom en butikk jeg har hørt mye bra om, men aldri fått ut fingeren og besøkt. Men nå hadde vi tid! Typen fikk 20 kroner til de geniale massasjestolene som står på en del kjøpesenter og jeg gikk inn i himmelen. For en butikk! Så utrolig mye fint at hjerte begynte å hamre og hendene å skjelve. Er noe rart som skjer med meg når jeg blir gira i butikker dette med harehjerte ;) Noen andre som har det på samme måte?
I dag var det grått og kjedelig vær så jeg brukte morgenen på å rydde i kjøkkenskapet. Kjedelig, men fint når man er ferdig. Har skikkelig vårfølelse og har satt frem fine sommerting jeg kan se på og glede meg til varmere tider.



















Dette fine lille Maileg hjerte var nok egentlig påskepynt, men jeg syntes det var vårlig og fint.
Etter hvert lettet været litt og vi kunne gå tur. Det var deilig å komme seg ut og kjenne at det ikke er iskaldt lenger. Timmy fikk løpt og strekt på beina og kan ligge rett ut å slappe av nå. Maler gikk ut for første gang i dag. Kjenner jeg er litt stressa på det, men han ville ut og da må han nesten få lov. Han har jo tross alt overlevd ute i 7 måneder og vil trolig ikke bli borte igjen...
Bloggen lever sitt eget liv innemellom (eller så kan det muligens ha noe med den som skriver å gjøre) for bildene kommer i hytt og pine og blir ikke slik jeg har lagret dem når jeg publiserer innlegg. Det samme gjelder avsnittene. Alle avsnitt blir borte når jeg skal publisere. Øvelse gjør mester!
GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Hei, så koselig at du er innom bloggen min OG legger igjen koselig kommentar :)
    Det setter jeg pris på :)

    Nydelige de green gate koppene med sommerfugl inni, jeg elsker green gate, det geniale er jo at alle seriene passer så godt sammen, så man kan mixe og matche som man selv vil :)

    Nydelig hund du har også, BC er jo en nydelig rase - men desverre alt for krevende for meg ;)

    Ha en fin Mandag videre,
    Klem fra Jatte :o))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3