fredag 25. juni 2010

Utfordring

Hei og hopp!

Har fått en utfordring av Jatte med bloggen http://jatte.blogspot.com/ :) Dette er en blogg jeg er innom hver gang jeg er på bloggrunde!

Utfordringen har gått rundt en stund har jeg sett og går ut på å fortelle seks positive ting om deg selv og poste et bilde.

Her er mine (som tok meg meget lang tid å tenke ut. Vanskelig å si noe som ikke høres skrytete ut eller som bare er løgn ;) ):

                                               ♥ Jeg er nøyaktig og gjør ting skikkelig

                                               ♥ Jeg liker å overraske folk og legger gjerne litt tid i innpakning,                                                     og liknende.

                                               ♥ Har jeg bestemt meg for noe gjennomfører jeg det (på godt og vondt)

                                               ♥ Glad i dyr og føler ofte mer empati med dem enn folk                         
                                                   (Ok, dette var kanskje ikke en såååå god side...)

                                               ♥ Jeg tar vare på tingene mine og liker at ting er i orden.

                                               ♥ Jeg prøver å være hjelpsom og snill.

Det er bare å arrestere meg om jeg muligens smurte litt på, men ingen av dem er ren løgn i alle fall.

Bilde




At det går an å stå pynta og posere ved dorullene og se så fornøyd ut ;) Var i fjor sommer og jeg tror jeg har hatt en god vinter i hiet mitt for føler jeg ser 30 kg større ut denne sommeren, så kommer ingen dorull bilde fra i år.

Ha en fin ettermiddag!

PS! Tusen takk for at du lærte meg å bruke hjerter, Jatte ;)

















                                              

                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3