onsdag 21. april 2010

Litt ting og tang

Litt ting og tang!





Kjøpte denne fine tallerkenhylla på loppemarked forrige helg! Den var blå og veldig møkkete, men størrelsen var akkurat som jeg hadde sett for meg. Og til den nette sum av 50 kroner var det jo ingen tvil!


Etter noen runder med hvit spray og litt tørking kom den opp på veggen :) Har tenkt å ha Green Gate i den kanskje, men måtte drive litt testing-testing først!


Dette bildet eller hva jeg skal kalle det fant vi også på loppemarked. Det er nok egentlig en skikkelig 70-talls "dings" tror jeg, men det var litt stygg-kult og med hvit, litt slurvete malt ramme ble det ikke så aller verst, syntes jeg da!



Utålmodigheten lenge leve! Fikk så lyst å plant noen stemor og sånn ble det! Alt så vårlig og fint ut i går kveld og ikke fullt så vårlig og fint ut når jeg stod opp til snø i dag tidlig...









Var så ivrig etter å ta bilde veldig fort før middag at jeg ikke rakk å rydde bort søppelposen i enden en gang! Men shit au!
Bildene er tatt med mobilkamera så ikke aller beste kvalitet, men noen ganger er det lettvint og greit det også.
Nå er det kurs-tid for meg snart. Er hundeinstruktør og har valpekurs to kvelder i uka. Kjempe koselig ekstrajobb :) Sitter bare og venter på at det siste trekket til sofaen skal bli ferdig i vaskemaskinen. O`lykke med hvit sofa innemellom!
Trenger hjelp fra noen med erfaring fra denne typen blogg. Har hatt wordpress før og det fungerte veldig greit til å skrive innlegg, men her syntes jeg det lever sitt eget liv. Bildene kommer hulter til bulter selv om jeg flytter dem, velger midtstilt osv. Og teksten kommer ikke som jeg skriver den. Alt jeg har skrevet nedenfor siste bilde er jo egentlig skrevet med avsnitt, men når jeg tar forhåndsvisning er alt klumpet sammen :( Hjelp! Anyone?
Ha en strålende onsdag kveld alle (eller ingen...?) leser!

















1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3