onsdag 14. april 2010

Stille på bloggingen om dagen

Stille på bloggfronten om dagen...



Det er liv her, men det har ikke vært så mye å blogge om. Har tatt litt bilder, men kabelen til kamera må ha flyttet eller gått seg vill i rotehjemmet for den er borte vekk!

Siste uka har gått med til jobb og kurs. Har et kjempe koselig valpekurs nå om dagen og det er lyst hele kurskvelden, så det er ikke noe pes å dra ut for å jobbe litt til etter jobben nå om dagen :)

På torsdag var Anneline (http://annelinek.blogg.no/) hos oss en tur for å klippe og ordne litt. Jeg var så heldig at jeg skulle få deler av det i bursdagsgave, så da var det bare å slå til! Men det er ikke bare bare å slå til når man lider av "gjøre-noe-med-håret-angst". Grudde meg i dagesvis og tenkte på alt det som kunne skje! Jeg nevner i fleng: kort hår, rødt hår, ikke hår, svart hår og alle mulige verst tenkelige utfall! ( Ikke pessimist jeg, nei!). Har hatt en traumatisk frisøropplevelse da jeg endte opp med sort Mac Gyver sveis men med pannelugg som en 3 åring kunne fiksa like bra! Dette var da venninen min gikk som lærling og ble lurt av den onde læreren til å prøve denne sveisen på meg. Den dagen husker jeg veldig godt enda! Husker hvilke sang de spilte på radioen i bilen på vei hjem, Mammas måpende fjes før det brøt ut i latter og selvmordstanker. Det var den samme kvelden jeg endelig forstod hvorfor jeg hadde lært å sette opp budsjett noe jeg kom til å trenge når neste lønn skulle gå til hairextension.
Men denne gangen gikk det ikke så ille og for første gang på lenge ble jeg faktisk fornøyd selv og det er ikke ofte skjer (forrige gang rev jeg av meg halve håret fordi jeg så ut som en mann!)

Så det var veldig deilig å kunne legge seg med ny sveis uten å ha krakilske anfall! Tusen takk, Anneline =)






I helgen var vi i bursdag og hadde en koselig dag på Aker Brygge og på Operaen i sola. Hadde med Timmy på bytur og han ble kjempe sliten! Masse folk i byen og mye å se på for en liten kar.

Har også ryddet uteplassen og gjort litt i stand der ute. Ikke helt ferdig. Trenger noen nye puter og litt sånn, men med slunken lommebok duger noen fleecepledd og fjorårets litt falma duk!

Det var dagens lille oppdatering!

Ha en riktig fin ettermiddag i sola =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3