onsdag 25. august 2010

Lite blogging

Hei!

Her er det stille om dagen. Noen ganger går dagene så fort at det ikke blir tid til blogging. Og ikke alt er like gøy å blogge om heller for den saks skyld. Dagene går med til jobb, to valpekurs, tur/trening med Timmy, spise og sove og det er jo ikke akkurat så gøy å lese om at det gjør noe...

Ikke hatt noen store eller små interiørprosjekter på gang heller. Var på besøk hos Mamma og PK i helga og de har fått seg ny tv. Sånn vil jeg ha også!



Stor, tynn og hvit.


Ellers gikk helga med til litt shopping :) To tunika/kjoler og to skjerf (for ikke å glemme 6 par sokker!)


Og jeg har fått meg briller! Som om ikke utseende var trist nok fra før av, er det nå ytterligere forverret!



Dette pene bildet tok Tom Andrè mens jeg hostet og klaget på skjeve briller... Jeg ser egentlig som en ørn mener jeg selv, men siden jeg har hodepine hver eneste dag kan visst dette trigges av at man ikke ser like bra som man tror ;) Forløpig hjelper brillebruken ikke... :(


Da fikk jeg jammen meg skrevet litt om ingenting allikevel da!

-Ida-


1 kommentar:

  1. Dagen går i ett ja, samme her....men ser litt positivt på det også...går jo raskere til helga;)
    Syns du var fin med briller jeg:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3