tirsdag 31. august 2010

Vi er hundepassere

Ja, nå er det lenge siden jeg har blogga. Har hatt en del å gjøre i det siste for vi, det vil si Muttern, samboeren og jeg passer en liten minihund. Minihunden heter Mindy og er en Papillon eller en "pappijå" som ei dame sa til Muttern når vi var på tur.

Til å være en liten tass er det faktisk mye fart i denna. Hu løper sammen med meg på tur og er en skikkelig racer. En drøm å gjete med andre ord.

Det eneste jeg ikke liker er måten hu egler seg innpå broren min. Maler er min bror og min katt. Men det skjønner a ikke bæret av og løper etter han enda det er det bare jeg som har lov til. Når a prøvde å presse`n inn i en krok blei jeg skikkelig irritert. Prøvde å sladre til Muttern, men hu skjønte ikke hva jeg mente og lata som ingen ting.

På bildet under ser dere hvordan hun sleiper seg helt opp i senga når han ligger og slapper av.




Sjekk den svære soppen jeg fant i skogen! (jada, folkens... jeg fant ikke den soppen og ble tvunget til å sitte ved siden av den mens Muttern tok bilde)






Nybada, men anstendig pakket inn i håndkle



Alle dere som syntes badekåpe er teit.Jeg sier bare Hugh Hefner...



Ikke noe er deiligere enn å rulle seg skikkelig for å få bort shampolukta!


Det var alt folkens!

-Timmy-

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder Ida! Liker at du duller med dyra jeg...de er jo barna våre!

    SvarSlett
  2. hehe;) forslaget ditt var morsomt! Men har noen i tankene, men vil ikke skrive noe på nett foreløpig, er så lett for andre å snappe det;)
    Vi får ta det på en jentekveld en gang;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3