tirsdag 3. august 2010

Ship O` Hoi for en fangst!

Da var hverdagen tilbake. På mandag var Tom Andrè, Mamma, Aleksander og jeg på cruise. Det vil si båten som går mellom Sandefjord og Strømstad. Vi var kjempe heldige med været og kunne sitte ute på dekk og spise og nye sola før vi gikk ned i Kamikaze-rommet: TAX FREE`EN! Der var det mange gærne pensjonister uten skrupler eller øye for annet enn billig tobakk og rødvin på boks. Men vi fikk nå handlet litt parfyme og slik allikevel.


Tom Andrè



Aleksander (lillebror) var en smule morgengretten enda klokka var langt på dag og meget sulten... ;)



Mor og bror (med den passende teksten:sunshine på t-skjorta!)





Vi fikk handlet litt i Sverige også og dette ble dagens fangst:



Fikk kjøpt litt av hvert på sommer-budsjettet mitt :) Litt pynt, litt pynt til meg og nye Hunter støvler! Kjøpte meg Ilse Jacobsen støvler for litt siden som er for store enda jeg trodde de ville passe med såle og tykke sokker, men det var ikke så glupt å kjøpe de store med tanke på det. Så håper de passer til Mamma siden de kun er brukt en liten tur. Hunter støvlene er grønne og ikke svarte, noe som passer til denne bondetuppa her! Er jo ikke Frogner-frue heller... ;)

Kjempe fornøyd med fangsten! Pynten er på plass, skoene er prøvd og nå kan det bare regne ( i alle fall en liten skur!).

-Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3