lørdag 31. juli 2010

Liten ferie-oppdatering

Deilig med lørdag! I alle fall når jeg hadde fri i går og på mandag :)

I går var Tina, Karen og jeg på skogtur. Vi var ute i 4 timer og hundene fikk både tur og spor, så Timmy sov godt noen timer etter det utrolig nok.

På kvelden var jeg en tur på Ikea med Tina og Anneline. Skulle ha så mye som hvite servietter, som de selvfølgelig ikke hadde. Så da ble det som det pleier på Ikea: man ender opp med en del annet rart i stedet. Dette søte kjøkkenhåndkle som var i en pakke med 3 ulike bla.




I dag har Tom Andrè, Timmy og jeg vært i Drøbak. Var en festival der og utrolig mye mennesker, så det var skikkelig miljøtrening for hund og eiere ;) Gikk og kikket i mange av de koselie små butikkene (dvs. jeg kikket og gutta satt utenfor) og spiste koselig lunsj ute. Kjøpe meg noen nye ting!






Tom Andrè lurer på hvorfor ikke maten kommer snart...



Mens Timmy lurer på hvorfor han ikke får hilse på alle de søte hundedamene i Drøbak.






Kjøpte meg denne lille lykten






Og en stor og kjempe fin hjerteranke til "den sorte hylla" (eneste sorte jeg omtrent har så derfor har den eget navn).






Kjøpte meg også en stor, hippieveske. Den er mye finere i virkeligheten enn på bildene, syntes jeg i alle fall. For bildene ble litt uskarpe og blasse ser jeg...





Brennagjengen ønsker alle en kjempe fin helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3