torsdag 15. juli 2010

En liten bytur! Med resultater!

Etter jobb i dag møtte jeg Tom Andrè og sammen tok vi banen ned til byen. Timmy var med for litt miljøtrening. Vi skulle ordne litt småtterier og jammen fikk jeg ikke med meg noen små "skatter" hjem i tillegg til det vi dro for ;)

Det jeg skulle ha :) Prøver Mac sin sminke for første gang og håper jeg blir fornøyd!

Så var det tingene som ramla oppi poser og ble med meg hjem:


Dørmatte med meget sann tekst! En vennine fikk et skilt med denne teksten og den passer jo i et hundehjem, så hva er vel bedre enn en dørmatte da? :)


Jeg sitter stadig vekk og hisser meg opp over utallige annonser på Finn.no om hunder og katter som må omplasseres da barna plutselig har utviklet "allergi". Så dette skiltet traff meg rett i mitt barneløse hjerte ;)


Et skilt til! Det er Timmys skilt :)





To singleter på salg på Risøe.

Nå har jeg vasket huset og ordnet litt ute med blomster og litt av hvert, så nå er det joggedress og tv før denne dama stuper til sengs!

-Ida-

3 kommentarer:

  1. Hahaha, jeg ler meg ihjel av det katteskiltet :D
    Jeg er akkurat som deg, å jeg vil nesten (lett å si når man ikke har barn) gå så langt at jeg hadde beholdt dyra uansett allergi å heller vaska hver dag!! Tror mange omplasserer dyra sine litt for kjapt altså, blir trist av sånt jeg :)

    Likte de andre skiltene også :D

    Mac sminke skal jo være veldig bra, selger ikke det her jeg bor da :(

    Ha en deilig kveld
    Nattaklem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine ting Ida! Får jeg spørre om hvor dørmatta er kjøpt? Har i skilt, men denne matten var utrelig fin!

    SvarSlett
  3. Fantastiske skilt og dørmatte!!! :D Flotte "skatter" altså! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3