onsdag 21. juli 2010

En hyggelig overraskelse på morran!

Noen dager siden denna hunden har vært bortpå tastaturet, men i dag har jeg noe å fortelle dere.

Uka har vært sånn passe spennende så langt.

På mandag fikk jeg 20 minutter tur. Ja, du leste riktig. 20 minutter! Muttern og Tommis skulle visst på "dæit". Sikkert kult for dem, det! Spiste og koste seg mens jeg satt hjemme og kikket på den tomme matskåla mi og slåss med en veps større enn en hamster, som jeg til slutt fikk tatt kverken på. Muttern blei nervøs når a så den lå på gulvet og påstod at jeg måtte ha vært redd siden jeg ikke liker veps! La, hu tro det for da får a litt mer dårlig samvittighet. Er ikke redd for veps jeg da! Men jeg later som jeg er det og løper inn sammen med Muttern for å støtte henne når hu flyr hysterisk rundt.

I går gikk vi tur med Tina og Tobias ( han Papillonen jeg skrev om sist). Og i går var han faktisk litt mer interessert. Jeg flørta litt med han bare for å kartlegge hvilke fil han løper i og fikk litt respons. Var det jeg tenkte meg! Later som om han er så jentegæren... Når vi kom hjem fra tur hadde muttern vondt i hode så vi flata ut på sofaen og hvilte oss den kvelden.

Og nå kommer overraskelsen som jeg veit dere er spente på: Maler-katta er hjemme! Tidlig på morran i dag så stod han utenfor døra. Blitt kvitt en del av bilringen og var litt sort på nesa, men ellers den samma gode, gamle broren min. Vi fikk lekt litt og jeg ville aller helst bare være hjemme og holde et øye me`n resten av dagen, men måtte bli med muttern på jobb. Jeg trengs jo der og.

Her kommer bildebevis:

Dere ser jeg ser ut som om jeg sover. Det gjør jeg IKKE!


Her forteller jeg han hva som skjer med katter som flyr rundt i skauen alene og rømmer fra familien sin. De kommer ikke til kattehimmelen for å si det sånn!





Best å følge med på han hele tiden nå fremover. Litt redd han blir litt høy på pæra av at de kaller han Maler Monsen og sånn og brått tar seg en tur til. Katter er ikke særlig smarte, skjønner dere.


Dum ,men han er bror min da ♥♥♥ (de hjertene kom av seg selv og jeg får ikke fjerna dem. Æresord!)

-Timmy-

1 kommentar:

  1. Yay!!!! :D
    Grattis med bror hjem igjen, Timmy!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3