onsdag 14. juli 2010

Something old, something new

Ikke verdens beste bilder for de ble tatt med iPhone mens det var litt mørkt, men har kjøpt meg to nye skåler. Det er de to store. Den som ligger oppi den andre er Green Gate, mens den nederste er Pip, som aller nådigst har fått plass i Green Gate hylla fordi den var så fin :)


Fått inn masse nytt Pip på Dorothea, men jeg har bestemt meg for å holde meg til Green Gate først og fremst så det ikke blir litt av ditt og litt av datt, men en søt skål eller to går vel greit?


Kjøpt to nye "hjerteblomster" (husker ikke hva de heter) til den nette sum av 15 kroner.


"Barna" mine. De er veldig søte og ekstremt stille og rolige. De sier faktisk ingen verdens ting. Kjøpte dem i Danmark i en liten, koselig butikk som hadde en haug med ulike barn ;)

Ellers hadde jeg vel ikke noe mer å skrive om. Stille og rolig om dagen. Jobber og driver med hunden om kvelden og sånn går no dagan...

-Ida-

2 kommentarer:

  1. Hehe, så herlige barn ;)♥
    Skålen fra pip er søt da, det som er dumt er at pip tingene ikke kan vaskes i oppvaskmaskinen - noe som for meg er et must *fnis* :))

    Kos deg videre med jobbing og hund,
    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. De heter ♥ranke forresten de blomstene :))
    De er nydelige å jeg har dem overalt her hjemme, veldig lette å ta avleggere av også.

    (Bare riv av noen "tråder" og sett i ett glass med vann la dem stå i ett par-tre uker med vann og plant i jord ) ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3