søndag 27. mars 2011

Noen nye bilder

Nok en uke er over! Qrutt er blitt litt større, finere og enda mer rampete! Den lille er svært så kreativ og finner på mye skrull hele tiden. Og er det stille et sekund er det hyss på gang... ;)

Mandag var vi på trening. Qrutt var med og denne gangen lekte han kjempefin drakamp med meg ute! Lekte og var bare opptatt av Muttern. Jippi!

Tirsdag dro vi ut i skogen etter jobb sammen med Tina og Kami, og siden Tina og jeg jobber til kl 18, var vi ikke ute før det var blitt mørkt. Vi gikk i ca 20 minutter, tente bål og grillet og til svarte natta! Var tilbake i bilen 0.30. Hundene var slitne etter å ha lekt i skogen og sovet ved bålet.

Onsdag, torsdag og fredag var vi ute på småturer og trente litt inne. Har nå klikket Qrutt til å hoppe opp i en pappeske. Ikke veldig nyttig, men gøy! Den lille er rask i hode :)

I går var vi ute i skogen i strålende sol! Nå kommer våren!

 - Jeg er visst den peneste lille valpen...


- Er du ikke enig...?







To fine gutter! <3








- Jeg løper så utrolig fort! Mye fortere enn Timmy!




- Tror nesten jeg flyr!




- UÆH! Hjelp! Et stup!




- Timmy så vel ikke det...?




- Jeg løper fortest i hele verden!


Nei, nå får Qrutt og jeg komme oss ut. Vi skal ut å ha litt alenetid i dag. Trene litt og leke i skogen :) Timmy får hvile hjemme til vi skal på ridetur i ettermiddag!

Ha en fin søndag! :)

2 kommentarer:

  1. For noen kuuuuuuuuuule bilder!! Utrolig bra at du fanget at Qrutt fralt :P *haha* Håper dere har koooosa dere i solen og hatt en flott søndag :D

    SvarSlett
  2. Fiiine border gutta:-) Gleder oss til tur!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3