onsdag 26. mai 2010

Interiørmannen?

Etter å ha vært nesten-samboere i snart et år skal endelig Tom Andrè og jeg bli samboere helt på ordentlig. Vi har hentet de fleste tingene hans, kastet litt og kjørt noe hjem til barndomshjemmet. Og mens vi har holdt på med dette har jeg tenkt litt på akkurat dette med "interiørmannen". Dere vet han som mener noe om gardinene du har hengt opp, gjerne vil ha sine yndlingsting stående fremme og vil sette sitt preg på leiligheten med ting som bare kræsjer helt med stilen og takker gud for at Tom Andrè ikke er denne typen.

Han hadde en grønn radio. Som jeg hadde lurt han til å kjøpe fordi grønt var jo så fresht! Var bare en smule korttenkt av meg for brått skulle denne grønne radioen flytte inn på kjøkkenet hos meg. Etter litt overtalelser ble den radioen sprayet hvit og begge (hvertfall jeg) var fornøyde.

Når jeg satte foten veldig hardt ned mot å ha to røde djevelfigurer fremme var kampen ferdig på under 2 minutter. Et par argumenter frem og tilbake (Ok, mulig jeg overdramatiserte bitte litt om at jeg heller ville henge meg enn å ha de fremme) og vi var enige om at de ikke skulle stå fremme. Hadde samboeren vært interiørmannen ville han stått på sitt og de to djevlene hadde prydet en hylle i stua.

Så alle dere som klager over at kjæresten,samboer,mannen deres såvidt gløtter opp når du ivrig forteller om noe du bare måååå ha, gjesper når du viser frem dine siste Green Gate kopper eller ikke legger merke til de nye gardinene så skal dere prise dere lykkelige over at dere ikke er sammen med interiørmannen. Han hadde trumfet gjennom sorte skinnputer i sofaen, gitar eller bazooka (skrives det sånn?) på veggen i stua og en sort massasjestol i skinn større enn en St.Bernhardshund foran tven.

Da vil jeg heller leve med en mindre interessert fyr som ikke legger merke til alt mulig. Som godtar å leve i et hvit hjem og som kun har satt ned foten når det ble foreslått rosa trekk til sofaen fordi de var på tilbud ;)



Så tusen, tusen takk for at du ikke er interiørmannen, Tom Andrè! Det er noe jeg setter veldig stor pris på!

Så får du heller spille (nesten) hvor mye du vil!

Gratulerer så masse med dagen i morgen!!! <3



Ha en Kjempe fin onsdag alle sammen!

Har gjort noen små endringer på bloggen. Vet ikke om jeg liker den nye layouten helt. Men var så lei av at jeg bare kunne ha små bilder med den gamle malen. Litt mindre personlig preg nå.. Bytte tilbake? Prøve dette litt kanskje...

-Ida-

2 kommentarer:

  1. Du er heldig Ida, jeg må nok leve med døde utstoppede dyr så lenge jeg bor med Even. tross det er han fortsatt verdens beste!

    SvarSlett
  2. Så koselig å se nye fjes inne hos meg! Nå har jeg beina på bordet og tid til et besøk her hos deg;-) Så morsomt det su skrev om interiørmannen, jeg har også skrevet om dette. For noen ganger er jeg jo heeelt oppgitt når mannen liksom ikke fatter interesse for noe som helst som har med husets interiør å gjøre! Men har som deg kommet til at det egentlig er like greit, for tenk det skremmende alternativet!! Herlighet!

    Jeg falt virkelig for det stettefatet med snop i! Lurt, og slik får en jo brukt fatet til hverdags;-)

    Legger meg til som følger, blir kos å se om du får være interiørtyrann (positivt ment) videre også...hihi!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3