lørdag 29. mai 2010

Photoshoot

Vært ute på en liten shoppingrunde. Sjelden jeg gjør det for tiden og enda sjeldnere at jeg handler klær. Finner aldri noe jeg føler meg bra i og da er det lettere å kjøpe ting og tang til huset. Men i dag tok jeg en tur ut på Ski storsenter. Og etter noen få minutter møter jeg Tina som er ute i samme ærend så da fikk jeg en shopping-kompis.

Fant denne fine grønne tunikaen.







Denne er litt sånn "voksen". Men tror den blir fin til lyse olabukser.






 Denne Rosa drømmen ser ikke like fin ut på bildet som i virkeligheten. Her ser den nesten litt jalla ut :( For i virkeligheten var det en kjempe søt tunika/kjole med fiiiiine detaljer :)









Rolig kveld her. Sitter i sofaen og kikker litt på tv. Har spist pølser til middag og syntes egentlig det er litt trist og kjedelig uten kjæresten som er på jobb. Men Timmy og jeg skal nok ha vår egen lille Grand prix fest med "Godt og blandet" og champagnebrus!



Ha en fin fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3