torsdag 29. juli 2010

Kose sæ

For et vær det er ute! Regner hunder og katter. Skikkelig innevær med andre ord. For første gang på lenge har jeg tent masse stearinlys og rigget meg til i sofaen. Tom Andrè ser på fotballkamp og jeg driver og tester ut et bilderedigerings program som jeg lastet ned her om dagen. Ikke helt proff enda, men morro var det :) Her kommer noen forsøk:
















Har gjort litt forskjellig med alle bildene. Noen blir fine bare man endrer kontraster. Bildet av Timmy og meg er fint i sort-hvitt. Interiørbildene syntes jeg er morsomme å legge effekter på!

I morgen har jeg fri :) Det samme gjelder mandag. En fantastisk deilig følelse!

Ha en kjempe fin kveld i uværet eller finværet der dere er!

-Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3