mandag 26. juli 2010

Mandag alt!

Dagene går jo i grunnen ganske så fort selv om man jobber og ikke gjør sånn aller mest.

Forrige torsdag møtte jeg Nina (http://hundehjornet.blogspot.com/) og valpen hennes, Ember etter jobb. Nina la ut et spor for Timmy som fikk ligge mens vi gikk tur. Ember og Timmy fant virkelig tonen. Løp og lekte! Synd jeg glemte kamera mitt den dagen. Etter tur var det var det bare å cruise hjem for da skulle Tom Andrè og jeg på kino for å se Twilight! Syntes film nummer 2 ikke var sånn helt kjempe bra, men etter denne filmen er jeg fan igjen :)

Fredag skulle Tom Andrè jobbe kvelden og jeg var ikke helt i hundre etter en hel uke med hodepine og migrene HVER dag. Utrolig hvordan det tullet der er iblandt. Så jeg hadde en rolig kveld med tur i skogen med Timmy og to spor han gikk veldig fint :)

Lørdag hadde vi rolig morgen før Tom Andrè skulle jobbe ettermiddag/kveld. Timmy og jeg dro ut i Sørmarka og hadde en ensom, rolig dag i skogen ved et tjern. Lå og leste og småsov litt ved vannet, mens Timmy badet og passet på meg. Det fikk den ene stakkars kantarellplukkeren som gikk forbi erfare da Timmy laget et skikkelig rabalder. Men litt betryggende at han faktisk passer på litt når man er alene på øde steder syntes ho mor. Kvelden tilbragte vi hos Mamma og PK med grilling :)

I går spratt jeg ut av senga, løp gjennom dusjen og spiste frokost i bilen for da var det tur og noen spor som stod på agendaen. Møtte Nina på Sørmarka. Gikk tur og Timmy fikk gå to spor. Første sporet var han veldig rask og da blir han unøyaktig og går over sporet. Spor nummer to gikk mye bedre enda det var mer busk og kratt og hit og dit! Skal legge flere gjenstander i sporet i en periode for å se om det får han til å sette ned farten og ikke bare rushe fra A til B for å finne det som måtte være i enden.

Min hund sover skikkelig et par ganger i uka tror jeg, men etter en helg med mye frisk luft og hjernetrim lå han sånn og sov på besøk på lørdag. Og tunga er ute som alltid ;)


Maler er fortsatt hjemme og nyter livet i sofaen.


Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder av heimen. Her er altså stua. Bildene er litt mørke for det er mobilbilder. Pledd i sofaene er et must hjemme hos meg!


Denne lille kroken ser litt rotete ut, men et sted må senga og lekene til Timmy være. Ønsker meg ny seng på vegne av Timmy. Helst en hvit liten skuvseng med skuff. Men de er ikke lett å få tak i!


Når jeg ser på dette bilde ser jeg at det ser ut som om vi har en knøttliten tv! Samma for meg hvor stor den er, men for samboers del får jeg vel legge til at den egentlig er litt større enn akvariet ;)


Den lille lyskurven kjøpte jeg på fredag. Tror den blir fin med lys i! Skiltet har jeg IKKE kjøpt selv...


 Blomster TIL Tom Andrè. Noen må nok ha det inn med teskje... Hint hint!

Gjesp... I dag er det mandag. Kjedelig dag uten de store planene. Men denne uka har jeg fri på fredag :)

-Ida-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3