torsdag 8. juli 2010

Sommerbilder

Ikke mye sommer utenfor mitt vindu her... Men i forrige uke hadde vi en langhelg i Skåne i Sverige. Vi hadde strålende vær hver dag! SOL!

Torsdag hadde vi slappe av-dag og tok toget over til København for å gå på tivoli på kvelden. Tivoli var kjempe koselig :) Eneste minuset var spisestedene. Det var veldig enten eller. Enten var litt "stive" restuaranter eller var pølseboder. Vi havnet på noe vi trodde var en type kinarestautant, som visste seg å være.... Vet ikke helt. Det var merkelig mat, lite mat og dyr mat. I tillegg fikk jeg økologisk Cola når jeg bestilte Cola. Og den var ikke god.




Så god var den brusen... ;)


Stedet fikk tommelen ned fra oss!


Tom Andrè løp og kjøpte seg to pølser.

Det fine med parken er at det er veldig koselig og rent der i motsetning til for eksempel Tusenfryd som var en søplete, "jalla" park sist jeg var der. Og det var to Lisbeth Dahl butikker inne på tivoliet :) Til glede for hvert fall en av oss! Her har norske parker noe å lære. Det er jo ikke alle som har lyst til å kjøpe blinkende blyanter og caps med elg på!


Bassenget til Tom og Kari som vi bodde hos



Fredag hadde vi shopping- dag i København. Dette ble en liten nedtur for meg for hvor var alle de koselige interiørbutikkene? Fant en med en gang vi kom i en sidegate som var en sånn liten butikk på størrelse med et stort bad som har masse små, unike ting. Fikk kjøpt meg to små "barn". Som nå lydige og stille står på kommoden ;) Men ellers fant jeg ingen og kom ikke hjem med en eneste Green Gate ting :(

Lørdag var vi på stranden i Ystad. Og her var det kjempe flott! Strender så langt man kunne se, blått hav og myk sand! I tillegg til god plass :)



Ellers fikk jeg handlet litt. Er litt schizofren i stilen om dagen og vet ikke helt hva jeg liker. Begynner å bli ganske lei av trenden med tunika/tights/belte nå. Men ser at mange av kjedebutikkene fortsatt henger på der. Så derfor valgte jeg å boikotte Bik Bok, H&M, Gina Tricot og gjengen. Fikk kjøpt meg en haremsbukse-light (dvs.en som ikke har rumpa helt nede på anklene), en hippie kjole-lang, enda en hippiekjole-lang, en annen kjole, to par sandaler og litt annet. Ingen ting av det jeg kjøpte var det typisk "vanlige" og det er jeg glad for :)


Dette har jeg på meg i dag og det er nye sandaler fra Topshop, "underbukse" som jeg kaller det, men bruker den som vanlig bukse med singlet og liten jakke. Det ser ut som om jeg har gigantiske føtter! Og jeg har ikke julepynt på speilet ;)

Ha en fin torsdag! Snart helg nå :)




1 kommentar:

  1. Hei♥

    Ser ut til at dere har hatt en koselig tur, kjedelig du ikke fant flere interiørbutikker da:(
    Men litt ble det jo med hjem uansett ;)
    Å det bassenget da ♥♥♥♥♥ vil også ha ett slikt. hehe.

    Har pusen din kommet hjem igjen da ?

    Joda er faktisk tre forskjellige jeg har fått mail av som mener jeg forskjellsbehandler dyrene mine og at jeg er mer glad i hunden min en kattene!! hehe ..
    Jeg må bare le av det jeg altså, for det blir bare dumt! Jeg er jo selvfølgelig glad i kattene mine, men de lever jo mer sitt eget liv og er mer ute på egenhånd. Keegan er jo med oss stort sett overalt og man skaper mer minner sammen, derfor er det naturlig at han blir en større del av hverdagen vår også :)♥

    Ha en fin dag videre,
    Klemmer fra Jatte♥♥♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3