mandag 12. juli 2010

Mandag igjen...

Er det en ting jeg drømmer om i år så er det Ferie! Skal ikke ha noe mer enn noen langhelger og det virket helt greit når jeg planla det, men nå som sommeren er her, så er det plutselig ikke så greit lenger :( Har ikke hatt ferie på flere år og merker jeg begynner å bli lei av å aldri ha noe mer fri enn et par dager. Tror alle trenger litt ferie for å hente seg inn i blandt. Og jeg har en ekstrajobb i tillegg til jobben min og merker jeg er ganske sliten og "ferieklar" ofte, men sånn er det vel for alle...? Har ikke opparbeidet meg mer enn en uke ferie neste år heller, så det å bytte jobb er kjedelige greier.

Nok klaging! Jeg har i alle fall jobb! Og det er det ikke alle som har om dagen.

I helgen ble Mormor 80 år og jubilanten fikk 80 års lag i Sverige på hotellet til onkelen min. Det var knall vær, og vi var ute og spiste på et koselig sted. Hadde med oss Timmy som koste seg verre på "ferie" sammen med fetter Noah :)

Når man er 80 år kan man slenge beina på bordet etter maten


Tom Andrè og jeg før vi skal ut å spise.


Mette og fornøyde. Godt jeg hadde god plass i kjolen.

Ikke så lett å finne på noe til en på 80 år så jeg laget en egen liten dekorasjon. Kjøpte en kasse med fire rom på Mester Grønn. Det ene rommet ble pyntet med en vinflaske og litt stæsj. To av rommene fikk blomster og en et stort kubbelys. Glemte å ta bilder av den og det var dumt for var litt fornøyd med den "sjæl" og jeg får si det selv ;)

Hjemme igjen i går kveld var det å rydde ut av bager og fikse litt før jeg skulle legge meg å lese litt mens det var fotball på tv. Ble ikke mye lesing på meg for jeg sovnet som en stein. Deilig!

Ny uke og nye muligheter! Jeg skal hente meg noe kult etter jobb! Innlegg kommer senere!

-Ida-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hyggelig hilsen <3